" يا محم______________د "

چیزی که خداداده منم درراه خداتقدیم میکنم

هدف من خدمت به اسلام دین خدا محمد است

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیزی که خداداده منم درراه خداتقدیم میکنم خوش آمد میگویم ... ایجاد من این وبلاک خدمت به همه مسلمانان جهان است امیدوارم هرچیزی درموارد استفاده شماقراربگیره تشکرسخی نظری برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 


" يا محمد "



گر نکير و منکر آيد پرسد احوال مرا


يا محمد گويم و گويا شود زبان من


در بغل گيرد مرا قبر، اي خدايا دست گير


مثل مادر آن زمين مشفق شود بر جان من


روز محشر چون سر از خاک لحد بالا کنم


يا محمد گويم و روشن شود چشمان من


نامه ي اعمال من را اگر به دست چپ دهند


سمع پيغمبر شنود آن ناله و افغان من


چند مصرع وصف تو گفت دخترت اي مجتبي


شور مسکين را ز خاک پاي گلبارت شمار


يا محمد گويم و روشن شود ايمان من

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, ] [ 20:45 ] [ سخی دادنظری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه