شعر3

چیزی که خداداده منم درراه خداتقدیم میکنم

هدف من خدمت به اسلام دین خدا محمد است

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیزی که خداداده منم درراه خداتقدیم میکنم خوش آمد میگویم ... ایجاد من این وبلاک خدمت به همه مسلمانان جهان است امیدوارم هرچیزی درموارد استفاده شماقراربگیره تشکرسخی نظری برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به سلامتي نظامي هاي غيورمون که منطق کاري شون اينه :عرق مي ريزيم تا خون ريخته نشه، خون مان بريزد تا آبرو و حيثيت مان ريخته نشه (از بين نره).
نتيجه :حيثيت بالاتر از خون و خون بالاتر از عرق..

 

به سلامتي دختري که حتي با تهاجم فرهنگي و اين اوضاع جامعه بازم حجابش رو رعايت مي کنه يا اون پسري که به دخترا به جاي شماره، امنيت مي ده. ايول به جفتشون

 

به سلامتي صبحي که وقتي بيدار ميشي، خودشو بغل کرده باشي نه يادشو...

 

تنهاي بدترين چيز قبل از مرگ هست بسلامتي کساي که تنهاي رو درک نکنن هيچ وقت بزن لايک رو

 

به سلامتي دزد دريايي...
که همه رو با يه چشم ميبينه!

 

اشتباه نکن، "رفيق" چهار حرف نيس، رفيق خيلي حرفه اگه واقعا رفيق باشه
به سلامتي همه رفيقاي واقعي

 

سلامتي اون کسي که اشک تو چشماش بود و اومد که:
از غمش بگه ولي...
به عشق رفقاي مجازيش جوک گفت، تا دوستاش
يه لبخند قشنگ بزنن

 

 
 
 عاشقانه سراي علي(1)
 
انسان خوبي باش
ولي وقتت رو براي
اثباتش به ديگران
تلف نکن


اينو اويزه گوشت کن..
با دل کسي
بازي نکن
دست
بالاي
دست
زياده


يکي باش براي يک نفر......
نه تصويري مبهم

درخاطره هاي100 نفر......
 
انتي دختر
 
شما دختر جوونا يادتون نمياد… ولي يه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد ميکردن!
.
.
.
پسرها به خاطر دوستاشون حتي از عشقشون ميگذرن ،
ولي دخترا براي اينکه پسري رو بدست بيارن آرزو ميکنن که ،
سر به تن دختراي ديگه نباشه !!!
.
.
.
طبق آخرين آمار، خانوم ها ??? عمر خود را
در جستجوي يافتن آدرسِ ” يه دکترِ خوب ” سپري ميکنند!
.
.
.
دختر: مامان من زن اين مرد نمي شم!
مادر: چرا دخترم؟ مگه اين مرد چه عيبي داره؟
دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان!
مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاري مي کنم که جهنم رو از نزديک ببينه!
.

 

 

مرد اولي : امان از دست اين زنها ! زنم تمام دارائيمو برداشت و رفت !

دومي : خوش به حالت ! زن من تمام دارائي مو برداشت و نرفت !

* * * * * * * * * * * *

مرد به زن : عزيزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دين رو به زندگيم آوردي!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

* * * * * * * * * * * *

فرق پير دختر با پير پسر:

اولي موفق نشده ازدواج کنه ولي دومي موفق شده ازدواج نکنه !

 

 

 
 
 

انتي دختر
 
شما دختر جوونا يادتون نمياد… ولي يه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد ميکردن!
.
.
.
پسرها به خاطر دوستاشون حتي از عشقشون ميگذرن ،
ولي دخترا براي اينکه پسري رو بدست بيارن آرزو ميکنن که ،
سر به تن دختراي ديگه نباشه !!!
.
.
.
طبق آخرين آمار، خانوم ها ??? عمر خود را
در جستجوي يافتن آدرسِ ” يه دکترِ خوب ” سپري ميکنند!
.
.
.
دختر: مامان من زن اين مرد نمي شم!
مادر: چرا دخترم؟ مگه اين مرد چه عيبي داره؟
دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان!
مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاري مي کنم که جهنم رو از نزديک ببينه!
.

 

 

مرد اولي : امان از دست اين زنها ! زنم تمام دارائيمو برداشت و رفت !

دومي : خوش به حالت ! زن من تمام دارائي مو برداشت و نرفت !

* * * * * * * * * * * *

مرد به زن : عزيزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دين رو به زندگيم آوردي!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

* * * * * * * * * * * *

فرق پير دختر با پير پسر:

اولي موفق نشده ازدواج کنه ولي دومي موفق شده ازدواج نکنه !

 

 

 
 
 انتي مرد
 
- زن خودش را خوشگل ميکند چون خوب فهميده که چشم مرد تکامل يافته تر از عقل اوست.

- هر زني از سر هر مردي زياد است.

- مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ، ظاهري جدي پيدا ميکنند و اين تنها چيزيست که نميگذارد زنها بهشان بخندند.

- خداوند مردان را نيرومندتر آفريده است ولي نه لزوما باهوشتر. او به زنان فراست و زنانگي داده است و اگر اين دو با هم خوب بکار روند، ميتواند مغز هر مردي را که تا کنون ديده ام، مختل کند.

- زنان از مردان عاقلترند، چونکه کمتر ميدانند و بيشتر ميفهمند.

- مردها همه مانند هم هستند فقط چهره هايشان با هم فرق دارد تا بتوان آنها را تشخيص داد.

- يک مرد عبارت است از کليه ادا و اطوارهاي گذشته و امروزش.

.

مردها ? تا آرزو دارند:

??اونقدر که مادرشون ميگه، خوش تيپ باشن

??اونقدر که بچه شون ميگه، پولدار باشن

??اونقدر که زنشون شک داره ، زن داشته باشن

.
.
.
.
دعاي پسر مجرد

اللهم ارزقنا حوريا تک دانه و کم توقعا و والدينها رو به موتا و جهيزيتها کامله و کدبانوا في اامور المنزل و تسليما لخشمنا و خدمتنا
.
.
.
.
مرد به خدا مي گه: چرا زن رو زيبا آفريدي؟

خدا مي گه: واسه اينکه تو دوستش داشته باشي!

دوباره مي پرسه پس چرا ناقص العقله؟

خدا هم درجواب به اين سوال احمقانه مرد پاسخ ميده:

واسه اين که تورو دوست داشته باشه!!!

 

 

 
 
 عاشقانه سراي علي(دلتنگي ها)
 
من ،
با کناري ات
کنار نمي آيم !
کنار مي روم ……
.
.
.
همه گفتن:عشقت داره بهت خيانت مي کنه!
گفتم:مي دونم!
گفتن:اين يعني دوستت ندارهاااا!
گفتم: مي دونم!
گفتن:احمق يه روز ميذاره ميره تنها ميشي !
… گفتم:مي دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمي کني..؟!
گفتم:اين تنها چيزيه که نمي دونم
.
.
.
از درد دوست نداشتن هايت گفتم
خيانت را تجويز کردند
گويا اين آسان ترين راه عاشقي است . . .
.
.
.
بودم!
ديــــــــــــدم با ديگري شـــادتري
.
رفتــــــــــم
.
اس ام اس هاي جديـــــــدتر در ادامه مطلب


.
.
آنان که بودنت را قدر نمي دانند
رفتنت را “نامردي” ميخوانند . . .
.
.
.
اينجا زمين است ، زمين گرد است !
تويي که مرا دور زدي ….. فردا به خودم خواهي رسيد !!!!
حال و روزت ديدنيست….
.
.
.
هر روز اين عشق يکطرفه را طي ميکنم
يکبار هم تو گامي بدين سو بردار
نترس
جريمه اش با من !
.
.
.
“دوستت دارم” را براي هر دويمان فرستادي
هم من ، هم او
خيانت ميکردي يا عدالت ؟
.
.
.
اون لحظه که گفتي : يکي بهتر از تورو پيدا کردم
ياد اون روزايي افتادم که به ??? تا بهتر از تو گفتم من بهترينو دارم . . .
.
.
.
باران هميشه مي بارد، اما مردم ستاره را بيشتر دوست دارند.
نامرديست آن همه اشک را به يک چشمک فروختن . . .
.
.
.
يک تلنگر هم کافي بود براي اينکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت . .

 

 

پشت اين چشم ها
ابرها درگيرند
و من
کنار خنده هايت مي مانم
در اين دقايق دلتنگي
.
.
.
ايـن گلــويـم را هـر از گــاهــي بــايـد ..
بتــراشمـ تــا بـراي دلتنگـي هــايــ تــازه جــا بــاز شـود ..
دلتنگــي هــايـي کــه مـي تــواننـد
آدمـ را خفــه کننــد
.
.
.
فصل عوض مي‌شود
جاي آلو را
خرمالو مي‌گيرد
جاي دلتنگي را
دلتنگي
” عليرضا روشن ”
.
.
.
از بس که گفتم دلم تنـــگ است،
دهانـــم گشــــاد شد ! !
.
.
.
دلتنگي يعني :
روبروي دريا ايستاده باشي و
خاطره ي يک خيابان خفه ات کنه . . .
.
.
.
ساز دلت که کوک نباشد …
فرقي نمي کند کجا باشي !
سرزمين مادري ؛ يا خانه پدري
هر دو يک رنگ دارد،
رنگ دلتنگي
.
.
.
حــوصــله ام بـــرفــي سـت !
بــا يـک عــالــمه قنـــديـــل ِ دلتـــنگي ،
از گــوشـه ي دلــــم آويـــــزان !
آهــــاي !
کـــافــي ســت کمــي “هــا” کنــيد ،
تـــا کــه “آب” شــــوم !

 

 

دلم براي يک نفر تنگ است…
نه ميدانم نامش چيست…
و نه ميدانم چه مي کند…
حتي خبري از رنگ چشم هايش هم ندارم…
رنگ موهايش را نمي دانم…
لبخندش را هم…
فقط ميدانم که بايد باشد و نيست…
.
.
.
ياد گرفتـــه ام
انسان مدرنـــي باشــــم
و هــر بار که دلتنـــــــگ ميشــــوم
بـه جاي بغـــــض و اشــــک
تنهـــا به اين جملـــه اکتفــا کنـــم کــه
هواي بـــد ايــن روزهــا
آدم را افســــــــرده ميکنـد ..!
.
.
.
گاهي شعر سراغم را ميگيرد ? گاهي هواي تو
تفاوتي نميکند ، هر دو ختم ميشويد به دلتنگي من
.
.
.
هميشــــه دلتنگي
به خاطر نبـــــــودن شخصي نيست
گاه به علت حضور کسي در کنارت استـــــــ
که حواسش به تــــــــو نيستــــــــ
.
.
.
کــــــــــاش
روزهــــــــــــاي دلتنگي ِ مـــــــــن
مثل ِ “دوست داشتن هاي” تو کوتاه مي شد
کــــــــــاش…

 

 

دلتنگي را چگونه هجي کنم تا درک کني ؟
چهار ستون بدنـم
زير سنگيني اش
تا خورده است . . .
.
.
.
کاش مي توانستم راحت حرف بزنم …
چيزي بگويم از دلتنگي …
ميان آدم هاي که در اين اتاق مجازي جمع شدند …
فقط مي گويم منم دلتنگم
.
.
.
گاهي چه دلتنگ ميشويم
براي يک مواظب خودت باش
براي يک هستم
براي يک نوازش
براي يک آغوش …
.
.
.
اينجا همه خوبند ، خيالت راحت !
من مانده ام و چهارتا هم صحبت
اين گوشه نشسته ايم و دلتنگ توايم
من ، عشق ، خدا ، عقربه هاي ساعت …
.
.
.
چقدر
نوازش دست هاي مهربانت خوب است
ومن
چه زود
دلم
براي همه چيزهاي خوب
تنگ ميشود…
.

 

 

لعنــــــــــت به همه ضرب المثل هاي جهان
که هروقت لازمشان داري،
برعکس از آب درمي آينـــــــــد…
مثلا همين حـــــــــــــــالا
که من تو را ميخواهم
و طبق معمول،
خواستن نتوانستن است
.
.
.
دلتنــــــگ نشــــدي ببيــــــني
چـــــگونه خوبتـــــرين خــــاطره هــــــا
بي رحــــــم ترينــــــشان مي شــــــود …
.
.
.
نمي دانم آخر اين دلتنگي ها به کجا خواهد رسيد!
دنيا پــــــُر شده از قاصدکهايي که
راهشان را گم مي کنند!!
نـــــــه ميتواني خبري دهي
و نــــــــه خبري بگيري !
.
.
.
کاش آدم ها يکم جرات داشتن …
گوشي رو برميداشتن و زنگ ميزدن و ميگفتن :
ببين ؛ دلم واست تنگ شده ،
واسه هيچ چيز ديگه اي هم زنگ نزدم … !
.

 

 

من اينجا بس دلم تنگــــــــ استـــــ ،
و هر سازي که مي بينم بـــد آهنگـــــــ استــــــ ،
بيــــا ره توشه برداريم قــــدم در راه بي بـرگشتـــــــ بگذاريــــم ،
ببينيم آسمان هر کجـا آيـا همين رنگـــــ استــــــ
.
.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:59 ] [ سخی دادنظری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه